Konferenciu o kreatívnom priemysle sme v meste Košice organizovali už dvakrát. Zameraná bola na aktuálne témy z oblasti placemakingu i rozvoja miest, ktoré sú riadené kultúrnym a kreatívnym úsilím. Dôležitou súčasťou boli témy ekonomického a sociálneho rozvoja, brandingu, marketingu aj turizmu. Na základe prípadových štúdii z praxe je dokázané, že kultúra a kreativita predstavujú základné prvky potrebné pre rozvoj mesta a jeho obchodného potenciálu.
Témy konferencie boli prezentované a diskutované skrz popredných medzinárodných expertov z Anglicka, Ukrajiny, Poľska, Kanady, Rakúska, Ameriky, Holandska, Čiech i Slovinska. Hľadali odpovede na otázky, ako dizajn a kreativita pomáhajú obchodu, ako umelecké a kultúrne podujatia spolu vytvárajú imidž mesta alebo ako môžu kultúrne centrá ovplyvňovať podnikanie, obchod či rozhodovanie v mestách.
Dvojdňové konferencie boli obohatené o pestrý sprievodný program, sériu workshopov, diskusií, mestských prehliadok, stretnutí odborníkov so širokou verejnosťou i prezentáciou miestnych výrobkov a tovarov.